Урок за 11.03.2020 року
Тема. Життя в океанах та морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.
Завдання:
1. Повторити параграф 40, опрацювати параграф 41.
2. Дати відповіді на запитання (ст. 171).
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ , вказавши, що є причиною припливів та відпливів в морях та океанах.
4. Робота з географічною номенклатурою: користуючись атласом, відшукайте на географічній карті півкуль холодні та теплі океанічні течії. Поясніть причини виникнення течій в океані.
5.* Дайте усно відповідь на запитання: "Для чого необхідно охороняти природу океанів?".
Урок за 17.03.2020 року
Тема. Води суходолу - поверхневі і підземні. Річки.
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 42, 43 підручника.
2. Скласти короткий конспект до параграфів 42, 43.
3. Перегляньте відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=80MJRD1GkcY&t=332s .
В ході перегляду складіть схему "Живлення річок".
4. Користуючись атласом відшукайте 10 найбільших річок світу та 5 річок України та їх назви запишіть в робочому зошиті.
5.* Доведіть існування взаємозв'язків між компонентами гідросфери на прикладі життєдіяльності річок.
Урок за 18.03.2020 року
Тема. Пороги і водоспади.Живлення, водний режим і робота річок.
Завдання:
1. Повторити параграфи 42 і 43.
2. Виписати в робочий зошит правила (пороги і водоспади).
3. Користуючись додатковими джерелами інформації (довідники, Інтернет) та атласом відшукайте та випишіть у зошити приклади 5 водоспадів світу, вказавши назву річки, на якій розташований водоспад.
Тема. Життя в океанах та морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.
Завдання:
1. Повторити параграф 40, опрацювати параграф 41.
2. Дати відповіді на запитання (ст. 171).
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ , вказавши, що є причиною припливів та відпливів в морях та океанах.
4. Робота з географічною номенклатурою: користуючись атласом, відшукайте на географічній карті півкуль холодні та теплі океанічні течії. Поясніть причини виникнення течій в океані.
5.* Дайте усно відповідь на запитання: "Для чого необхідно охороняти природу океанів?".
Урок за 17.03.2020 року
Тема. Води суходолу - поверхневі і підземні. Річки.
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 42, 43 підручника.
2. Скласти короткий конспект до параграфів 42, 43.
3. Перегляньте відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=80MJRD1GkcY&t=332s .
В ході перегляду складіть схему "Живлення річок".
4. Користуючись атласом відшукайте 10 найбільших річок світу та 5 річок України та їх назви запишіть в робочому зошиті.
5.* Доведіть існування взаємозв'язків між компонентами гідросфери на прикладі життєдіяльності річок.
Урок за 18.03.2020 року
Тема. Пороги і водоспади.Живлення, водний режим і робота річок.
Завдання:
1. Повторити параграфи 42 і 43.
2. Виписати в робочий зошит правила (пороги і водоспади).
3. Користуючись додатковими джерелами інформації (довідники, Інтернет) та атласом відшукайте та випишіть у зошити приклади 5 водоспадів світу, вказавши назву річки, на якій розташований водоспад.
Комментариев нет:
Отправить комментарий