Шановні восьмикласники! Дуже велике прохання до вас: виконавши домашнє завдання, надішліть мені, будь-ласка, фотозвіт про пророблену роботу, щоб я мала можливість бачити, хто виконав завдання. Дуже дякую за розуміння!!!
13.03. 2020
Тема: Головний мозок людини.
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 37 і 38 підручника.
2. Заповнити таблицю в робочому зошиті (таблиця складається із 2-х колонок. Перша колонка - "Назва відділу головного мозку", друга - "Функції").
17.03.2020
Тема: Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система. Профілактика захворювань нервової системи. Узагальнення вивченого матеріалу.
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 39 і 40 підручника.
2. В робочий зошит виписати функції соматичної нервової системи та вегетативної нервової системи.
3. Повторити тему "Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система" (параграфи 35 - 40) та виконати одне творче завдання.
20.03.2020
Тема: Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 41 підручника.
2. Виписати з підручника правило "Сенсорна система", виписати Типи рецепторів, та вказати, що вони сприймають.
3. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zwbQjePAIqI
та декількома реченнями запишіть значення сенсорних систем в житті людини.
13.03. 2020
Тема: Головний мозок людини.
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 37 і 38 підручника.
2. Заповнити таблицю в робочому зошиті (таблиця складається із 2-х колонок. Перша колонка - "Назва відділу головного мозку", друга - "Функції").
17.03.2020
Тема: Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна нервова система. Профілактика захворювань нервової системи. Узагальнення вивченого матеріалу.
Завдання:
1. Опрацювати параграфи 39 і 40 підручника.
2. В робочий зошит виписати функції соматичної нервової системи та вегетативної нервової системи.
3. Повторити тему "Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Нервова система" (параграфи 35 - 40) та виконати одне творче завдання.
20.03.2020
Тема: Зв'язок організму людини із зовнішнім середовищем. Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 41 підручника.
2. Виписати з підручника правило "Сенсорна система", виписати Типи рецепторів, та вказати, що вони сприймають.
3. Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=zwbQjePAIqI
та декількома реченнями запишіть значення сенсорних систем в житті людини.
Комментариев нет:
Отправить комментарий