Шановні семикласники! Дуже велике прохання до вас: виконавши домашнє завдання, надішліть мені, будь-ласка, фотозвіт про пророблену роботу, щоб я мала можливість бачити, хто виконав роботу. Дуже дякую за розуміння!!!
13. 03. 2020 року
Тема: Розмноження тварин. Індивідуальний розвиток тварин. Тривалість життя, ріст тварин.
Завдання.
1. Опрацювати параграфи 40 - 42 підручника.
2. Переглянути таблицю підручника "Форми розмноження тварин" на ст. 161 - 162, вміти її пояснювати.
3. Замалювати в робочий зошит будову яйцеклітини та сперматозоїда (ст. 162 підр.) та підписати їх.
4. Усно дати відповіді в кінці параграфів.
5. Відшукати відповідь на запитання: чим прямий післязародковий розвиток відрізняється від непрямого післязародкового розвитку? (усно).
16. 03. 2020 року
Тема: Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Процеси життєдіяльності тварин".
Завдання.
1. Повторити вивчену тему ( параграфи 31 - 42).
2. Виконати 2 творчих завдання.
20. 03. 2020 року
Тема: Поведінка тварин.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 43 підручника.
2. Скласти схему в зошиті "Загальнобіологічні методи вивчення етології".
3.* Підготувати коротке повідомлення в зошит про етологію як науку про поведінку.
13. 03. 2020 року
Тема: Розмноження тварин. Індивідуальний розвиток тварин. Тривалість життя, ріст тварин.
Завдання.
1. Опрацювати параграфи 40 - 42 підручника.
2. Переглянути таблицю підручника "Форми розмноження тварин" на ст. 161 - 162, вміти її пояснювати.
3. Замалювати в робочий зошит будову яйцеклітини та сперматозоїда (ст. 162 підр.) та підписати їх.
4. Усно дати відповіді в кінці параграфів.
5. Відшукати відповідь на запитання: чим прямий післязародковий розвиток відрізняється від непрямого післязародкового розвитку? (усно).
16. 03. 2020 року
Тема: Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Процеси життєдіяльності тварин".
Завдання.
1. Повторити вивчену тему ( параграфи 31 - 42).
2. Виконати 2 творчих завдання.
20. 03. 2020 року
Тема: Поведінка тварин.
Завдання.
1. Опрацювати параграф 43 підручника.
2. Скласти схему в зошиті "Загальнобіологічні методи вивчення етології".
3.* Підготувати коротке повідомлення в зошит про етологію як науку про поведінку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий