Шановні дев'ятикласники! Дуже велике прохання до вас: виконавши домашнє завдання, надішліть мені, будь-ласка, фотозвіт про пророблену роботу, щоб я мала можливість бачити, хто виконав завдання. Дуже дякую за розуміння!!!
11.03.2020
Тема: Роль палеонтології, молекулярної генетики в обгрунтуванні теорії еволюції.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 44 підручника.
2. Скласти короткий конспект.
17.03.2020
Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 45. повторити параграф 44.
2. Скласти таблицю "Раси сучасної людини", вказавши характерні ознаки до кожної раси.
(таблиця складається із 2-х колонок. Перша колонка "назва раси", 2-га колонка - "Характерні риси").
18.03.2020
Тема: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 46 підручника, повторити параграф 45.
2. Скласти одне творче завдання до параграфів 40 - 46.
31.03.2020
Тема: Надорганізмові біологічні системи. Екосистема. Різноманітність екосистем.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 50 підручника.
2. Скласти конспект до параграфа, виписати та вивчити правила.
3. Виконати тестові завдання 1 - 3 на сторінці 275 підручника.
11.03.2020
Тема: Роль палеонтології, молекулярної генетики в обгрунтуванні теорії еволюції.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 44 підручника.
2. Скласти короткий конспект.
17.03.2020
Тема: Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 45. повторити параграф 44.
2. Скласти таблицю "Раси сучасної людини", вказавши характерні ознаки до кожної раси.
(таблиця складається із 2-х колонок. Перша колонка "назва раси", 2-га колонка - "Характерні риси").
18.03.2020
Тема: Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 46 підручника, повторити параграф 45.
2. Скласти одне творче завдання до параграфів 40 - 46.
31.03.2020
Тема: Надорганізмові біологічні системи. Екосистема. Різноманітність екосистем.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 50 підручника.
2. Скласти конспект до параграфа, виписати та вивчити правила.
3. Виконати тестові завдання 1 - 3 на сторінці 275 підручника.
Комментариев нет:
Отправить комментарий