Урок за 11.03.2020 року
Тема. Водорості (зелені, бурі, червоні).
Завдання:
1. Опрацювати параграф 41 підручника.
2. Переглянути відео до уроку з You Tube "Водорості" https://www.youtube.com/watch?v=LGMLlWw-ca0 та записати в зошит представників до кожного відділу, які запропоновано в відео.
3. В робочих зошитах замалювати по одному представнику, які належать до Зелених, Діатомових, Бурих та Червоних водоростей.
Урок за 16.03.2020 року
Тема. Мохи.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 42 підручника.
2. Переглянути відео до уроку з You Tube "Мохи" https://www.youtube.com/watch?v=GC45ShWB3XU та матеріал підручника, вкажіть, які риси притаманні мохам? (письмово, короткий запис в зошит).
3.* Підготуйте в робочому зошиті коротке повідомлення про використання людиною торфу.
Урок за 18.03.2020 року
Тема. Папороті, хвощі, плауни.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 43 підручника.
2. Заповніть таблицю:
"Особливості будови хвощів, плаунів, папоротей"
(Для цього поділіть аркуш в зошиті на 3 рівні колонки. Перша колонка буде називатися "Особливості хвощів", 2-га колонка - "Особливості плаунів", та 3-тя - "Особливості папоротей").
Тема. Водорості (зелені, бурі, червоні).
Завдання:
1. Опрацювати параграф 41 підручника.
2. Переглянути відео до уроку з You Tube "Водорості" https://www.youtube.com/watch?v=LGMLlWw-ca0 та записати в зошит представників до кожного відділу, які запропоновано в відео.
3. В робочих зошитах замалювати по одному представнику, які належать до Зелених, Діатомових, Бурих та Червоних водоростей.
Урок за 16.03.2020 року
Тема. Мохи.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 42 підручника.
2. Переглянути відео до уроку з You Tube "Мохи" https://www.youtube.com/watch?v=GC45ShWB3XU та матеріал підручника, вкажіть, які риси притаманні мохам? (письмово, короткий запис в зошит).
3.* Підготуйте в робочому зошиті коротке повідомлення про використання людиною торфу.
Урок за 18.03.2020 року
Тема. Папороті, хвощі, плауни.
Завдання:
1. Опрацювати параграф 43 підручника.
2. Заповніть таблицю:
"Особливості будови хвощів, плаунів, папоротей"
(Для цього поділіть аркуш в зошиті на 3 рівні колонки. Перша колонка буде називатися "Особливості хвощів", 2-га колонка - "Особливості плаунів", та 3-тя - "Особливості папоротей").
Комментариев нет:
Отправить комментарий